Дата

Място

Ню Харайзънс България

Свободни места

6 места

Лектор

Никола Гайдаров

4 признака, че Вашата организация има нужда от ITIL®:

  • Искате ли да подобрите комуникацията между ИТ отдела и бизнес потребителите във вашата организация?
  • Имате ли нужда от по-модерен и добре организиран ИТ отдел, доставящ измерими и лесно разбираеми резултати?
  • Предстои ли ви внедряване на нова услуга, базирана на софтуерен или хардуерен продукт?
  • Имате ли нужда от качествени ИТ услуги, които се актуализират често, за да следват развитието на пазара?

Ако отговорът на един по-горните въпроси е "Да", то ITIL® е точното решение за Вашата организация.

Какво е ITIL®?

ITIL® е универсална основа за създаване и управление на ИТ услуги, превърнала се в задължителен стандарт на работа за редица компании по света. ITIL® обхваща практиките, дейностите, структурите и отговорностите в целия цикъл на предоставяне на ИТ услуги.

Тъй като представлява "рамка", ITIL® може да бъде адаптиран според индустрията, размера, структурата и изискванията на всяка организация. ITIL® може да бъде приложен за целия жизнен цикъл на проекта или само за конкретни процеси, за да превърне ИТ звеното в стратегически партньор на бизнеса.

ITIL®

За кого е курсът? / ITIL® Foundation

Целта на ITIL® е да направи успешна комуникацията между бизнеса и ИТ специалистите така, че ИТ услугите да носят необходимата стойност, без тя да превишава направените инвестиции и оперативни разходи по поддръжката им.

Ето защо курс ITIL® Foundation ще бъде полезен за специалисти от всички нива в организационната йерархия. Фокусът е към представители на ИТ отделите, бизнес мениджмънт, финанси и управление на проекти. Курсът подготвя и за успешното полагане на сертификационния изпит ITIL® Foundation 2011 Edition.

Научете повече за ползите от ITIL® за Вас и Вашата организация:

Програмата / по дни

Introduction/Housekeeping
Introduction to key ITIL® concepts
IT as a Service
Introduction to processes and process management
The Service Lifecycle approach

Purpose, goal, objectives & Scope
Value Creation through Services
Assets – Resources and Capabilities
Service Strategy – Main activities
Service Strategy processes
Service Portfolio management
Demand management
Financial management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Design processes
The 4 P’s
Service Design aspects
Service Catalog Management
Service Level Management
Capacity Management
Availability Management
IT Service Continuity Management
Service Portfolio
Information Security Management
Supplier management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Transition value to the business
Technology and architecture in Service Transition
Service Transition Processes
Change Management
The 7 R’s of Change Management
Service Asset and Configuration Management
Release and Deployment Management
Knowledge Management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Operation definitions
The Service Desk
Technical Management
Application Management
IT Operations Management
Service Operations Processes
Event Management
Request Fulfillment
Problem Management
Access Management

Purpose, goal, objectives & Scope
Models and Processes
The Deming Cycle
Measurement and metrics
Continual Service Improvement activities
Risk management
Continual Service Improvement interfaces
Interface with Service Level Management

Sample Exams
Feedback
Recap

Лектор / учете от най-добрите

Nikola Gaydarov

Никола Гайдаров

ITIL® Expert

Никола е сертифициран ITIL® Expert. Има 10 години опит в управлението и създаването на процеси и услуги. Кариерата му започва в HP Global Delivery Center и оттогава е преминал през различни роли: технически консултант, мениджър операции, transition мениджър и консултант ITSM имплементации. Работил е на вътрешния и международния пазар.

След като натрупва значителен практически опит в своите проекти за ITSM имплементации, Никола решава да промени кариерата си и да стане сертифициран ITIL® инструктор. Той се сертифицира като ITIL® Expert и започва да провежда ITIL® обучения, сред които: ITIL® Foundation, ITIL® OSA, ITIL® RCV, ITIL® PPO, ITIL® SOA и ITIL® MALC.

Автор е на поредица от статии за ползите и приложението на ITIL®

Запазете вашето място сега! / запазете датите

Курс ITIL® Foundation
Early bird

550
495

Цените са без ДДС.

Регистрирайте се! / местата са ограничени

Адрес

Ню Харайзънс България
бул. Драган Цанков 36
Интерпред, Блок А, етаж 6
София, 1040
+359 2 4210040

office@newhorizons.bg

Упътване

Защо да изберете Ню Харайзънс?

  • Над 30 години глобално присъствие и know-how
  • 20,000 обучени курсисти в България от 2002 г.
  • 98% от нашите клиенти биха препоръчали обученията ни
  • Най-добър eвропейски център в глобалната мрежа на Ню Харайзънс за 2015, 2014 и 2012 г.
  • Водещ център за IT обучения в България сп. Computerworld „ИКТ Топ 100“ за 2014, 2013, 2012, 2011 и 2008 г.
  • Акредитиран доставчик на ITIL® обучения за България

Контакти / пишете ни

Loading...
Loading...